ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Wednesday, 16 June 2010

award pertama

post lagi post lagi
haha..hepi plek ja kan aku ni..ha meh nk cita pasepa aku hepi..blog aku dpt award weyh..baru 3 bulan kot da dpt..hahaha..sukasukasuka..tlgla sama2 suka dgn saya..:)

meh tgk award tersebut..jeng jeng jeng




wallaweyh..theee..sori2 agak tekinja2..ngeh2..

jom jawab soalan

1.Apakah nama blog anda dan kenapa anda memilih name itu ?

nama blog saya noraini kerana itu nama saya(skemanya ayt)huhu

2.Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu ?

www.norainiazhari.blogspot.com..noraini binti azhari nama saya :)

3 . Apakah method dalam penulisan anda ?

method?huhu..cuma tulis apa yg aku wat tiap2 ari..kisah aku,dia dan kawan2..

4 . Pernah terasa nak hapuskan blog anda ? Sebabnya ?

penah2..

5 . Pernah tak ahli keluarga anda membaca blog anda dan ape kata mereka ?

xpenah pon..cuma ayah n mak tau anaknya ni ada blog

6 . Apa perasaan anda apabile orang lain mengatakan bahawa anda punya blog ini buruk sedangkan masih ada yang mengatakan blog anda chantek ?

xpenah lagi la org kata buruk ataupon puji..klu kata pon biarla..my blog okeyh

7 . Bilakah anda mempunyai blog ?

5 march 2010

8.siapakah orang pertama yang mengetahui anda mempunyai blog

cik noor hafizah bt abdul rahim..dia yg bg tunjuk ajar n sbb dia aku mnt blog..

9. apa perasaan anda apabila orang asyik mengatakan tentang blog anda si sekolah @ipta @ipts?

blog x femes..so org x bckp..:(

10. 10 orang untuk ditag

www.ifatasya.blogspot.com
www.kayyana85.blogspot.com
www.girlish87.blogspot.com
www.spinningmindofmine.blogspot.com

dan bloggers sekalian..award ini untuk anda :)


1 comment:

liyana aziz said...

wah, dapat award pertama.. congratss! =)

:)