ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Sunday, 13 June 2010

contest!

photogenik or photogedix
Align Centrehahaha..
ok2..td aku jejalan lawat blog then aku jumpa contest ni..aku pon hapa lagi..join la..

anda photogenik??
ya itu nma contest tersebut..aku pon join la..mklumla aku pon suka gak amek2 gmbar ni wlupon aku ni x bapa lawa sgt kan..alhamdulilah noraini sedar diri

syarat2 penyertaan

1.terbuka kepada semua peringkat umur.
  • dah sah aku boleh

2.gambar anda seorang ! kalo ade org laen,akan direject :p muahahaha !!

gambar di ats wajib diletakkan dalam entry anda

3.gambar anda mestilar sePHOTOGENIC yg mugkin,nampakkn 'umph~'nya .. hee :p , xkesah ber"edit ke tidak" yg penting 'umph~'nya!! hihi :P

4.hanya sekeping gmabar sahaja d benarkn ok ?? kalo pakwe nak join,tunggu next contest yeah .. :)
  • ok..encik zakwan..nanti gambr kita lak

5.mestilah menjadi follower YEYEN aka IZYAN IZZATY
  • ok dah pon :)
6.sediakn entry khas untuk contest ni dan tag minimum 3org . [org2 yg d tag mesti tau ok ?? kalo x , saye SAMAN ! haha :P]
  • ni entry nya.. da wat

7.letakkan BANNER CONTEST yg ada d sidebar saya d BLOG anda ok ?? :)
  • da letak..tengok2

8.tarikh tutup contest ini 30 jun 2010

then kena tag 3 org..
fiza.
murni.
ifatasya.


gmbr ni aku suka sbb nmpk aku cm krus cket..then senyum yg comel 2..ahaks..ni 1st gmbr aku bg kt encik zakwan..*winkwink*..

gmbar 2la aku pertaruhkan..sekiann

p/s:ada peluang ke??

No comments:

:)