ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Tuesday, 29 June 2010

jatuh air mataku



waa..sob sob sob..aku masih menitiskan air mata..xtau sbb pa..sat ok sat nangeh..aku pon x psti jika kilang air mata aku da masalah..eheks..
waa..xmo nangeh dah..mata plis..xmo kuarkan air lagi..bgkak nti..x rupa org lak aku nti..
:'(

ok2 dah2 xyah nangeh..malu la..
_________________________

now nk cita pasai award..
award!!


thanx minie bg award ni~~

1. Ceritakan bagaimana usaha anda mencomelkan blog anda ?
comel ke blog saya..terima kasih :)..jalan2 tgk blog org amek ilham x pon tya tuan blog cmna nk bg cntik

2. Website yang selalu anda pergi untuk membantu anda mengedit blog ?
http://www.glitterfy.com..katun comel2..

3. Tuliskan 5 perkataan yang menggambarkan diri anda ?
seorang penuntut
suka nangeh

malas
wahh x sgka aku ngaku
comel perasan pulak
syg zakwan


4 . Tag kawan-kawan yang anda rasa patut menerima award ini ?

sapa nak amek lah :)

No comments:

:)