ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Friday, 18 June 2010

jom jom jom

balik kampung..yeye..nak balik nak balik..rndu katil..huhu..rndu famili rndu umah rndu kucing n tersangatlahh rindu kt encik zakwan..huhu..
wat cm trok ja kan..mcm la dah betaun x blik..pdhal dok ipoh ja pon n nk blik alor star..3jam stgah da bley smpai..ikot pacik trans la..hekhek..

tadaa!!!


tengok2..haha..tiket..uish2 excited plek lak kan aku ni..hoho..ok2 suma jom la ikot aku blik umah..theee

dalam bekemas2 td tetiba perut lapaq..haish lapaq selalu..huhu..encik zakwan sroh mam tp aku xnk..diet la kunun..hek tapi x mpu la..da lpaq thp kebulur ni..(penggunaan bhsa pasar..haha..MPW113)..nk x nk aku mam la gak..ahaks..nk diet sgt..


megi +air milo=sedap..sbb aku lpar..cik huda yg habiskan..haha


1/3 brg nk nk wak blik..ngee~


p/s: ni last day aku utk sem 3 tau..final exam menjelang~~

mood:sonok telampau


:)