ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Sunday, 18 July 2010

background baru saya

hohoho..
bloggers sekalian rindu aku x..?
haha..

perasan x aku da tukar background blog ni n jdikan 3 column..
comel x??sila komen :)
edit2 pa yg patot kan..
ni pon x siap lagi..
mata aku tersangatah letih..semalam tido lewat ber ym ngan encik zakwan..sayasayangawklah..n pg td bgn awl sbb bas pkol 10 utk betolak balik..

untuk pengetahuan aku da balik ipoh..sumpah x best..sebab sok dah mula kelas..nk kena bgn pagi2 awal2..haish..

dah xnak merapu sgt..nk rehatkan mata pas2 nti2 smbg blogwalking..click click nuff..out~

4 comments:

ZACK ENTRY said...

cuba buat header, mesti blog bertambah comel..tapi header pun kene comel la..=)

diraja22 said...

xpe plan2..

noraini azhari said...

zack:thanx..xsmpat g wat header..huhu
diraja22::)

♥ifa tasya♥ said...

wow!!dah cantek la blog akak...
pandai akak buat ...
akak nak buat post entry macam ifa??
macam mana yang akak nak???
nanti ym ifa
love4eva_94@yahoo.com

:)