ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Monday, 19 July 2010

jadual sem ni yang sgt x best


hye hye..
td aku da ckp nk cita pasai jadual kan..
jom2 baca smbungan tadi..hah..da tgk kan..kenapa aku xpuas ati??


cuba perhatikan betul2..semua kelas aku bermula pkol 8..awal kot!!mcmlah aku ni spesis bgn awal kan..waa..tp perlu bersyukur sbb xda klas smpai mlm mcm huda..aku x psti awt kolej perlu wat klas smpai mlm..byk sgt ke nk ajr??hoho..

then cuba perhatikan jadual pada hari jumaat..hah!!tgk2..ada patot wat gap smpe bapa jam 2..dah la jumaat..tyme nk balik umah kot..cemana nk jmpa encik zakwan cmni..dia cuma bercuti pada jumaat..waaa..:((

that why lah aku xpuas ati..td da sound kt miss anuratha miss yg x best..dia ckp x ley ubah..huhu

dah2 cukup cket takat ni..tgu la kot2 jadual berubah kans.. :D

_____________________________


rindu abang!!

mood:sewel + x betul = baek tido

No comments:

:)