ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Saturday, 3 July 2010

novel lagenda budak setan

hohoho
rindu aku x??sorila x smpat nk update lahh..

aku da blik umah ni..bila dah blik ni phm2 je la kan..xley nk update slalu..line brukband sloww..punya lambt nk ley buka..

aku smpai blik mlm ari rabu@ malam khamis..smpai shahab encik zakwan amek 2pon setelah hampir sejam tgu..haish..

kemaren..aku g spital sp..tok aku sakit..so sad..da tebuk kt buah pinggang buang nanah..nk kena p lg sbb jd batu dalam her kidney..mak aku jga..mklumlah kan mak aku ni ank last..mnja lbey..2la dok kt tok aku sentiasa..:)

da blik umah pon..mak aku jd misi @ doktor..grg misi ni..jgn maen2..haha..sapa2 nk apply nurse peribadi sila hubungi hospital..cari nurse sendri..haha

cm byk ja merapu..lyn jela gmbr syok sendri aku ni :)



gmbr aku senyum telampau..xpsti pa yg best :))


______________________


perhatian
aku dah da novel lagenda budak setan..walaweyh..punya la excited..smpai umah td tgk bungkusan pos express da ats meja..novel aku bli on9 da smpai..
xtau best ke x sbb baru bc..sapa2 nk cari novel online klik sini

post setakat ini sahaja :)
sambung esok pulak..
selamat malam

No comments:

:)