ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Sunday, 29 August 2010

aku dah kurus??

assalamualaikum..


pejam celik pejam celik arini da ari ke 19 kita puasa kan..wahh lagi 11 ari dah nak raya..
korg2 semua da siap ke pesiapan raya??
aku dah siap lam 80 %..kenapa 80??sbb aku suka no 8..huhu..
handbag aku je yg x smpai g..da tempah lama pon..so agak sedey la bila x smpai kan..
baju yang ditempah da siap tapi kena ntar balik sbb besar..
aku kurus??maybe lah..hahahaha
kurung moden da jadi kurung pahang kan..pe cer..
tadi jalan2 jumpa baju n smbar lagi selai..huhu..cian mak dpt anak cmni..thanx 4 de baju td :)
kasot raya pon da amek..
abaikan latar belakang tersebut
sila jeles dengan kelawaan kasot aku :))


dah2 nak trun masak..


klik klik nuff ~

2 comments:

˙·•♥ NaJwA .QaSeH ♥•·˙ said...

waa..
warne putih gak..
same la kite..
huhu

Miss Annaz said...

santek kasut...
jeles nie...

:)