ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Wednesday, 4 August 2010

analytic nuffnag x gerak2..apasal ni??

kenapa nuffnag aku cm x gerak je..
analytic pon x nek..
zero!!

huhu..kenapa2..apa yg berlaku..
someone tolonglah..huhu
waaaa :((

________________

ada olimpik ea kt ipoh??eh aku kt ipoh asal aku tya lak ni..
bukan apa td tyme tgu bas mnyusur pulang bahasa xbley blah,encik mus tya sapa nk g stadium untuk utk pembukaan n penutup..student kolej nk bapa ramai ntah..
encik mus..kenapa la x gtau awai2..nk p gak..
tp aku da amek tiket nak balik..xley la p..woo woo T.T

tp xpe la..ley balik umah..nanti nk raya dah..mcm2 nak cari siap2 sblom raya..
tp kans,mcm xbest nak raya..ptptipu x masok akaun g..
ptptipu!!bila nak masok ni..mcm2 nak beli tau x..
isk isk..isk isk.

2je kot update untuk kali ni..nak berblogwalking pulak..cari menda best2..
klik klik nuff tau :)


4 comments:

farra8979 said...

me nuffnang pun x gerak.. sib baik ade buffered tp cikit.. dh kat 2 bulan lebih dh ni.. dunno wat to do.. T_T

mekchu said...

cuba checked betul2 coding dia tu.. takut org lain nye code

diraja22 said...

ptptn bukan guna utk shopping..

[z@ck] said...

kena byk sabar dgn nuffnang..serius

:)