ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Sunday, 22 August 2010

apa patot aku guna ni

selamat berhujung minggu semua~

lambat update untuk harini..sori sesangat..kekadang 2 ketandusan idea gak nak tulis..
ok2..ekceli aku baru pas mnd..dan sgt wangi ok..haha..

belek2 muka kt cermin,asa cm nk pijak bagi pecah ja cemin 2..menci tgk muka sendri..
kulit muka aku kering dan mengelupas mengalahkan ular yang besalin kulit..ee yuu..geli kans..tp 2 la hakikatnya.. n penuh ngan biji2..untuk makluman semua,sebelum ni kulit muka aii licins ok..hahaha..auta semata-mata

aku guna produk safi balqis dari aku form 3kecuali deadorant la..safi balqis nya x best..diperkenalkan oleh cik mas ayu klu x slh..




alhamdulilah sesuai ngan muka aku..semakin putih aku mcm dynas..haha..kenapa dynas?sbb dia yg jd duta..haha..tp klu tya encik zakwan tetap ckp aku itam.. abg suka xnak ngaku kelawaan awek comel abg ni kans.. :)

ok2..bebalik pada kulit muka aku yang kering,aku da wat mcm2 nak bg elok balik..
  • vitamin..ya aku penah telan vitamin dlu..sedap..tp besar nk telan..soft gelatin capsul..
  • pelembab safi balqis..pedih muka aku..da x mo guna
  • pelembab muka syurah..yang ni huda nya aku bedal..haha..x bapa ok
  • pelembab muka syasya..mmg melembabkan tapi muka lekat burn..x suka
  • krim pencerah silky white..xda kesan sgt pon kt aku



pendek cita bnda2 ni cm x bg kesan yang mendalam kt muka aku..

pas2 kan
adakah sebab aku tukar bedak muka aku nek biji2??

dr bedak ni


ke bedak yg ni


aaaaa...tolong tolong!!
nak raya dah ni..muka x elok..cmna ni cmna ni.. i need your help..

ini shaja untuk kali ini :)..babai

3 comments:

dinie said...

sama ja ngn muka aq..
kadang2 malu gak..
aq pon xtaw nk guna pa dah..
tp skg aq guna reenskin..
ok la ckit..
mula2 guna..pedih ckit..
tp lma2 da ok ckit
tp still ada la jururawat tuh..
kikiki
t lama2 ckit ok la kot

akudandia said...

erm..
try wt tradisional nye treatment..
juz goreng pulut sampai agak kuning2 je..
then bland smpai hancur..
time nk pakai kt muka wt masker ltak putih tlur..
cuba la insyaAllah kulit cerah n licin..
amalkan yg tradisi je..
hani pon wt masker sndri je..

noraini azhari said...

dini : apa produk ang guna??
reenskin?
best x?

akudandia: thanx nasihat..nk try gak la..

:)