ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Thursday, 26 August 2010

encik teletubbies saya :)

holaa..

:D
hari ni merupakan hari kedua dgn jayanya aku memonteng klas encik teletubbies.. depa bagi nama dia cam2..so aku pon taip lah kan..



disebabkan ketidak hadiran aku ke kelas..aku mengalami 1 penyakit yang sangat menakutkan..hoho..wlupon lppy + berukband depan mata tetap x ilang penyakit 2..
penyakit bosan ya kawan2 bg yg xtau 2..bosan = boring

mencari alternatif laen menghilangkan bosan iaitu kol mak :)


saya : hello mak
mak : ha awt?
saya : esok kalau smpai awal la kan,nak balik letak lptop kt umah dlu ley x?
mak : ha balik la
saya : pas2 nak kuar ngan zakwan..ley la..
mak : la nak kuar watpa?
saya : boley la..sok ja..sekali ja..
mak : ang punya sok x abeh takat esok la..x sekali la..
(dush dush..mak phm sgt kan pangai ank dia ni..terus memujuk )
saya : ala..boley la ek..sok aini ntar lptop pas2 kuar
mak : xyah dok balik ntar la..satg nk jwb pa ngan ayh
(erk!mak suda belembut ni )
saya : em xpa la..x jd wak balik lptop la.. hehe.. pas2 balik mcm ari2 tau
mak : balik awal ceket.. jenuh nak menjawab satg
(menjawab pelbagai soalan yg dikemuka kan oleh encik ayah )
saya : ha ok2..xpa la..
mak : ada pa lagi?
saya : xda dah..bye mak

setelah berpikir2..x yah wak balik lppy lah mgu ni..gpon huda da kt umah kan..
dan itu juga menunjukkan bahawa blog tidak akan di update selama beberapa hari..harap maklum

ok 2 ja untuk kali ni..berusaha menyiapkan encik lctrer saya :)

No comments:

:)