ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Tuesday, 31 August 2010

hari yang penat

salam bloggers..

ini merupakan entry pnjg..xnak baca sila abaikan.. :D

sedar x sedar arini dah masok 21 ari kita suma posa..wahh..dekat nak raya dah ni..da siap suma ke pesiapan??

aku da wat 4 jenis biskut raya..sila jgn jeles semua ye..de biskut very sedapp okeyh..hoho
nak rasa sila rajin2 ke umah.. :)

aktiviti hari ini..

hari ni merupakan hari penat aku..ya sgt2 penat ok..
td pagi seawal 11 da kuar umah g amek encik zakwan dan encik yusup untuk keluar bershopink..g mall je..tp orang tersangat lah ramai..nk park keta pon susah yang amat..masok dlm mall pon ramai..aku xda la shopink sgt..tgk2 je..rasa cam gila seketika sebab tgk banner diskaun 70% n 80%..
balik agak lambat..pkol 4.30 baru smpai umah..

den kalut2 siap nak g shahab..tiket aku pkol 5..huhu..mujurlah sempat smpai..dok sat bas smpai n nek bas..dok sblah ifa.. * aku balik ngan ifa

smpai medan gopeng lam 8 lbey pas2 g makan..makan sgt penting ok..hahaha..

gambar untuk hari ni..




pembaca sekalian..nak tanya ni..kenapa aku asa sakit sgt kat rahang aku..pas2 rasa bengang je sblah telinga..sakit apa aku ni??dr nek bas td smpai lah sekarang..waaa..sebab pa ni..sebab pa ni?? :((
p/s : terima kasih sebab sudi baca pnjg2..

dinie : comel kan aku lam blog ang..hikhik..

No comments:

:)