ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Sunday, 29 August 2010

i'm home..biskut raya :D


salam bloggers :)
akhirnya dpt update blog wlupon lappy x wak balik
terima kasih kepada encik zakwan sebab meminjamkan lppy anda kepada saya
aku kt umah sekarang..rujuk status klu x caya..huhu


sampai shahab mcm besa encik tersayang yang amek..tq bery much sygs..
buka posa sekali..jln2 pusing2..
tiba2 dgr lagu raya..oh ya..ringtone aku da bertukar kepada lagu raya..semangat sangat nak raya..huhu..mak sroh dtg pacific..sekali ngan abg..shopink sama2..tapi aku apa pon x beli..abg x bg..agak sedey
sedikit gambar untuk tontonan :)
cayang saya x suka begambar
tadi encik zakwan datang bersama teman baeknya ke rumah..
thanx cup tman cik abg aku..
mai umah ntar purse aku..tadi tinggal lam moto dia..huhu
smbil2 sembang mak ajk wat biskut raya..dan telah siap 1 jenis..sedappp..nak rsa sila datang umah..
hehe
p/s : sok rasa cm nk wat cheese kek la..yummy!!
mood : kerinduan..abg,love u forever

No comments:

:)