ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Monday, 23 August 2010

wa kena beb!!

hohoho
tgk tajuk pon super duper gempak kann..
ekceli aku yang terkena tdi..tyme klas praktikal..cm haremm ja..huhu..
alkisah bermula
tadi sedap2 dok kacau emulsion, aku suruh la cik hafiza amek henpon aku..nak balas msg encik zakwan la..sekali fiza cakap ' aini.henpon ko xde la'..
watt?? gelabah unta dah aku ni..cek lam poket baju xda,lam lab kot xda..sumpah gila vavi punya riso..tanya abeh la suma org..suma ckp x amek..masing2 wat muka suci ja..hampeh..
g cek poket ifa.asa 2 bijik henpon..tp 2 dia nya..aku x cek lebey2 la..

da mula wat muka kesian..p mana enpon aku ni..tya2 lagi..ish xley jadi kan..mata makin merah..cover2 lagi..aku agk mesti da kt sapa2 ni..
teruskan pencarian..
hampa..x jumpa pon..
aaa.. bergenang dah air mata ni..
own cdgkan sroh gtau lctrer.. waa..nak gtau cmna..mna reti ckp omputih laju2.. isk isk
x lma pas2 ifa bg balik enpon aku..ciss..x guna ifa..aku meleleh air mata tau..malu aku lam lab td..isk iskk..

den ifa ngan muka x besalah ckp LU KENA BEB!!..
xpa ifa..tgu la..aku bls balik nanti..

pas2 tadi petang kami g cari tiket nak balik mgu ni..mujur lah kan ada lagi..disebabkan kuar lewat trus ja berbuka kt medan gopeng bersam faezah dan taifah :)

setelas puas mengkedarahmakan.kami g gm..usha2 baju..
agak terpesong di situ..ifa yang pada awalnya berhajat nak cari baju terbeli handbag..TER beli ok..hahaha..

ni gambr untuk tontonan malam ni..layankan bersama :)











p/s: gegaran gmbr disebabkan oleh penyakit parkinson yang dihidapi oleh jurugambar :D
harap maaf blog carca marba..haha

3 comments:

˙·•♥ NaJwA .QaSeH ♥•·˙ said...

huhu..
sabo je la bila kene macam tuh..
hehe

r-mean said...

kesian kat dia..dah terkena..haha

noraini azhari said...

2la pasai..
sbr lah kwn2..

:)