ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Monday, 27 September 2010

tajuk letak sendiri

godek2 blog td jumpa entry yang taip semalam pkol 3 tapi x post..

hye

tengok jam da pagi tp still xley tido..huda macam besa awal2 lagi da menuju ke alam lain..mesej n kol dah x dihiraukan..encik zakwan pon da melelapkan mata..mungkin juga sudah bemimpi..msg pon x dihiraukan lagi..

on9 fb tgk gambr org..mereka comel,mereka lawa..cantik selim melim..ok..saya jeles!
saya juga mahu cantik dan selim melim lawa juga..

alhamdulilah dengan apa yang ada..tapi 2la.. xpenahnya nak ckup.. macam entry sebelum ni..aku nak selim mcm liyana jasmay..
abg : sila bagi perhatian..adakah anda mahu awek anda selim seperti cik l.j??huhu

agak jauh tersasar.. tetiba buka topik selim selim kenapa..nak aku tachin la kan..huhu......
...........................................

2 benda aku taip then aku telena..baca balik sumpah lawak..ley gelak guling2..:D

p/s: ekceli aku xda benda nak taip rini :)

No comments:

:)