ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Tuesday, 19 October 2010

erk! tangan apakah itu

ehhe!

aini bangun! aini bangun! aini bangun! kedengaran suara halus murni memanggil..

selang beberapa saat terasa badan disentuh sesuatu..badan da mula nak sejuk..da asa seram2.. meremang bulu roma yang ada.. aku dah diselubungi ketakutan..apakah ini.. aku cuba bermonolog sendrian.. terasa tangan tersebut masih memegang bahu..ahh takot..


tetiba aku tersedar.. x mungkin ada entiti di waktu begini.. membuka mata dan melihat..
.
.
.
.
.





huda rupanya..mencuba membangunkan aku.. wat cuak smpai sakit perut ja..
beberapa ketika kemudian " aini bangunla..ada test rini "

aku begerak menjauhkan badan dari huda..hoho..then smbg tido lagi.. sangat betuah dapat kawan cmni kan..

tengok da lewat baru tegedix bgn p mnd.. dan berjaya menghadirkan diri ke kelas :)

p/s : sori huda , muni n husna.. penat ampa gerak aku pagi td kan

1 comment:

miSza said...

mulianya ati kwan ang tue kejot pkai tgn . . hoho . .

:)