ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Thursday, 7 October 2010

nak makan ais kacang..

selamat petang khamis :)

abaikan tentang ayat pelik 2..

lapar..ya aku lapar..tp x sangat kot..ekceli tingin nak mkn es kacang.. abc..aku x pasti kt mna da dekat ngan area aku dok ni.. x nah jumpa pon selama 1 tahun 5 bulan 5 hari aku menjadi rakyat perak :)

sambil potpet ngan huda, ber sms ngan encik zakwan..apa lagi..ngadu la..

aini : lapar..nak makan eskrem la..huhu
encik zakwan : beli la..gtaw abg watpe?
(dush dush..padan muka)
aini : nak bgtau je..xnak mkn.. cmna nak krus klu makan x henti..
encik zakwan : yea la..x pyh mkn seminggu

seminggu?? erk! awak, awek awak ni suka mkn..x mkn sejam pon da meracau2 tau..bygkan seminggu.. konfom ley krus lah cmni..

p/s : awak,,saya chomey kan wlupon x kurus..saya ttap cute kan..ehe

p/s/s : tulisan 1 colour sbb xley ubah..mengong

No comments:

:)