ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Saturday, 20 November 2010

19 tahun 2 hari.. yey! da besar



happy belated birthday to me !

buat sesiapa yang xtau.. 18 november lepas birthday aku.. sapa2 yang x wish lagi baek cepat wish.. kalau boley sekali ngan pos hadiah ok.. hahaha.. aku x d

emand sangat.. tapi kalau nak bagi 2, setakat camera DSLR sebijik, blackberry sebijik dah la.. kalau nak best lagi bagi honda city sebijik ok.. :)

17 .11.1o

HARI RAYA AIDIL ADHA

aku bangun awal seawal 9 pagi.. hahha.. kuar bilik adik aku da siap
pakai baju melayu tapi aku rambut masih serabai.. hahaha.. tapi ok cket la dari encik zakwan.. pkol 10 baru bangun tido.. sangat betuah itu anak kan...

tahun ni ramai yang wat kenduri hari raya.. dari pagi sampai ke malam tau makan ja.. badan pon da makin cute.. baju raya hari 2 ketat! huh!

wc mengong


encik zakwan senyum.. :)

buat muka buruk.. haha

18.11.10

raya di rumah dinie.. ada kenduri.. then g raya umah auzan.. dinie ikot balik n menetap kat umah aku.. sori dinie.. bilik aku x kemas.. hee~

malam kuar lagi.. aku n encik zakwan, dinie n chup.. jalan2 saja.. cadangnya nak maen bowling tapi orang sangat2 ramai.. x pasti kenapa orang sangat ramai..

aku menguasai picture.. encik zakwan nampak sipi2 ja..


dinie n chup

encik zakwan yang pemalu :)

19.11.10

hantar dinie ke jitra.. rancang nak keluar pkol 10 tapi terbabas sampai pkol 12.. cian encik zakwan kena tunggu lama2..

abang, xkan x paham lagi kot awek awak yang suka tido ni :)

2 ja update untuk kali ni.. :)

p/s : gambar untuk raya ke 3 dekat zakwan.. nti la masok

imysm abg gedix...

No comments:

:)