ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Sunday, 21 November 2010

aku xda niat nak condem

masok harini da lebih 2 minggu aku kat rumah.. orang laen da pakat balik ipoh tapi aku x balik lagi sebab kos aku exam minggu depan.. aku x pasti kenapa perlu wat final exam asing2.. kalau wat sekali lam dewan macam sem sebelum ni apa salahnya.. haishh

bagi sesapa yang nak masok masterskill.. aku nasihatkan baek x payah.. pengurusan macam pa lagi.. kedarah dwet student cepatla.. lagipon x best pon masok si2.. mujur la kalau nak berenti kena bayar kalau x maybe aku pon da cabut dari ci2..

terlajak perahu boleh di undur , termasok kolej x boleh keluar..
hohoho..


2 comments:

cendera jiwa said...

sabar2... kamu kena teruskan jgk..

hans said...

belajar dkt masterskil ker?

P/S : Kenangan Di Hostel : Bila Tiba Waktu Hari Minggu

:)