ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Saturday, 6 November 2010

B A N J I R

yg ni kali ketiga aku cuba utk post entry.. dah 2 kali taip tp bila publish ilang..macam mengong..

B A N J I R

suma orang dok cakap pasai benda ni.. aku pon nak jugak.. hoho.. alhamdulilah sebab umah aku x naek air.. klu x aku pon mesti bosan sebab nak kena agkut2 barang nak pindah ke tempat lagi tinggi seperti yg berlaku pada kak rye dan gadis kampung separa bandar.. kecian kepada mereka..

kemaren kuar ngan encik zakwan pon x dpt pegi jauh2 sebab jalan banyak xley lalu.. mall ja yg masih selamat + orang ramai + ada sale.. haha.. wlupon ada sale aku tidaklah shopink sbb makayah aku x bg dwet.. cuma g tgk muvie cuti2 cinta..

berbalik pada cerita banjir, tadi aku ngan mak aku p melawat kawasan banjir.. kami hanya lalu di kawasan yang xda air sebab x bani nak redah.. dibuatnya moto mampus tengah jalan.. padan muka.. heh!

sekolah dekat umah aku pon dah da org yg dok.. penempatan sementara.. dengar kata org yg dok tanjung bendahara.. pkol 2 pagi dpt arahan kena pindah.. kasihan bukan..

ok 2 ja kali ni.. nak tgu mak balik.. mak p mengurat mesyuarat rukun tetangga.. :D


No comments:

:)