ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Tuesday, 30 November 2010

batu besar atas kepala sudah boley letak tepi

hohoho

aku rasa harini buat pertama kali aku dok lam dewan selama 2 jam jawab exam.. 4 sem dah belajar sini , selalu xdan sejam lebey aku dah blah.. harini aku menggunakan sepenuh masa yang ada.. haha

pas2 aku asa aku nak demam ni.. mata berair.. selsema dari pagi tadi.. ini suma disebabkan oleh pharmacology yang _____..arghh.. mujur selesai dah tadi.. memang membunuh gila subjek 2.. semalam smpai pkol 2 dok menghapai nama ubat.. err.. mai jawab exam suma ubat yang dok hapai ilang.. p mana pon x tau la.. penat pusing pala otak pkir.. x jumpa.. otak aku macam henk ni.. camna nak buat.. esok aku ada paper HOSPITAL PHARMACY pulak.. aaaaa.. kalau lappy henk ley cabut bateri, kalau aku henk kena cabut kepala ke ?? (ayat ifa :) )

No comments:

:)