ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Sunday, 7 November 2010

cerita banjir lagi


mood aku baek arini.. rajin nak menaip lagi.. suasana skang ni sejuk sebab ujan lagi ,klu letak pala ats bantal pas2 selimut konfom smpai pagi aku lena.. heh! aku mmg suka tido..

esok adik aku kena sekolah jugak wlupon da mangsa banjir menginap kt sekolah depa.. awal 2 cikgu ckp x sekolah tapi p.k hem depa yg cengey 2 sroh p gak.. padan muka depa! hahaha.. tadi aku pon p melawat mangsa banjir kat sekolah.. p enterprem, mna tau kot2 muka ley masok tb.. xke pemes aku nanti..hahaha.. orang ramai ci2... xbest.. sebab aku x bapa minat org ramai2.. wat macam depa nak sgt aku p..hohoho

tadi tyme aku p depa dok mkan.. pas mkn da taklimat.. bla bla pong pang pong pang ketua kampung becakap, da penyerahan kain batik n kain pelikat kat depa.. masing2 qenyeh dpt ken pelikat.. sori, xda niat nak kutuk pon..heh!

ada ceket gambar untuk tatapan.. layankan~





gambar dalam gelap.. nampak betambah lawa :D


di kantin SMK DATO' WAN MOHD SAMAN

GAMBAR HARI JUMAAT 5/11/2010


pekan rabu naek air



air lagi


dan air..

alor star bandar lam air??

:)