ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Monday, 29 November 2010

dinner yang mabeles!

hye hye..

alhamdulilah paper arini boley jawab wlupon banyak yg aku x tau.. ye la ley jawab yang takat baca je la.. x baca ley jawab 2 mcm hebat gila kan..

ekceli aku baru sudah dinner ngan murni kat teratak indah kami ni :).. menu aku , bihun pama + milo n muni lak megi tomyam + kopi.. mabeles.. kenyang gila dah ni.. asa nak lena balik.. tapi pikirkan esok paper membunuh.. aku terpaksa batalkan niat aku nak tido 2.. silap silap malam ni kena jadi burung hantu menghapai nama nama ubat yang boley buat aku gila.. heh!

ok lah.. nak p usha nota plak.. ~

2 comments:

LadyRye said...

kak rai baru baca entry hang pun dan dan rasa nak mengapai nama ubat..

tapi tatau nama ubat laen selain panadol!

wakakaka!

noraini azhari said...

haha..
lepas dah subjek 2.. xmo hapai dah.. :D

:)