ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Saturday, 13 November 2010

gempa bumi ? apekah..



spek baru.. heee~

selamat malam :)

diharap semua pembaca sangat sihat hari ni :).. mcm baek gila kan intro aku malam ni.. hehehe..

tadi siang aku balik tengok pacik aku.. almaklumlah sekarang ni dia tinggal sorang2.. cian kat dia.. so, kami bertiga ( mak, aku n zati ) bertolak dalam pkol 1.30 ke destinasi.. kemas2 umah n wat apa yg patot, kan da nak raya.. setelah agak bosan
, kami balik..

petang sampai umah, x terus naek umah.. aku g umah wa aku.. belakang umah aku je.. sembang punya sembang da senja.. aku amek keputusan untuk balik..

tiba - tiba mak jerit

mak : aini! tengok belakang
aku : awat plak?
mak : cepatlah tengok

sekali aku beralih aku nampak itik angsa ngah kembangkan sayap n berlari laju ke arah aku.. heh! itik ligan aku.. sesungguh hati aku berlari.. siyes aku takot gila.. huhu..
lepas aku da masok umah, mak aku dengan selamba ajak itik masok umah gak.. haish.. ley lak sembang2.. itik 2 pon ley wat manja2.. tampa nak??

heh! lepas 2 terus text encik zakwan bagitau..

"patot abang asa gegar2 kepala.. sampai pening "
"gempa bumi la "

2 dia reply.. abang! sungguh jahat anda!!

itik macam ni la.. heh!tapi sekor ja..

No comments:

:)