ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Thursday, 25 November 2010

percutian mengejut!

hye hye.

ada sesiapa rindu aku x.. 2 hari x on9 dan x sempat berblogwalking ke tempat ampa.. hee~

aku p langkawi wehh.. orang sibok study sebab final exam aku rilex ja p bejalan rata.. la ni baru teketaq ketaq sebab x baca apa lagi.. tgk status kt fb kaum kerabat budak kos aku pakat stdy nak abeh dah.. kenapa la aku malas x rajin macam depa 2 xtau..
berbalik kepada percutian.. p sat ja pon.. 2 hari 1 malam.. tujuan sebenar nak p beli kain batik sahaja! mak aku lah kalut nak p.. xdan nak tunggu aku balik rumah cuti krismas ni..

dah nama jejak ke sana, wajib main tepi pantai.. sampai hitam aku.. mujur aku jenis bersopan.. so x hitam terok sangat.. tapi merelit la muka..
malas nak menaip banyak banyak.. tengok gambar je la eh
adik aku yang gila camera macam kak dia.. haha

:)

wif mama.. gambar x jadi sebab pakai timer ja

ayah..gambar suma asing2 sebab xmo amek gambar 1 family
maleh nak letak banyak2.. nak tgk kelik sini:)

2 comments:

wunny said...

wahh jealousnya dah pergi bercuti!
T___T

jom singgah:
kenapa ikan tiada kelopak mata?

noraini azhari said...

hehe.. nanti kita p becuti 2 pulak :)

:)