ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Wednesday, 10 November 2010

praktikal test . .

lagi seminggu nak raya haji..
klu mengikut perkiraan dalam kalendar tahun hijrah lagi seminggu cukup setahun aku n encik zakwan.. wee~~

bukan 2 topik utama kita untuk malam ni.. aku dah kt umah selama 6 hari..da msk 7 kot.. ahh x pasti lak.. xpe la bapa lama pon.. yang pastinya ak sedang mengalami 1 kesulitan yang besar..hoho

apa yang terjadi sebenarnya?? meh dekat2 nak story
isnin depan seperti yang tertulis kt ats 2, aku da praktikal test.. akan tetapi, wah tapi2 lak kan.. buku praktikal aku masih belum diselak.. haish.. bukannya xnak selak selak baca.. tapi 2 la kan.. dok umah, makan makan makan.. nak buka buku x sempat.. cehh!!

oh ya.. sebut pasai makan.. badan aku semakin mengembang nampaknya.. aku sendri sedar akan apa yang belaku.. encik zakwan x tegur pon da tau.. dia siap sroh bg kurus.. awak, saya nak kurus tapi badan ni mengembang.. nak wat cmna.. huhu :D

jauh tersasar dari tajuk utama.. baik aku benti taip skang .

choww~~

No comments:

:)