ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Sunday, 5 December 2010

1 hari 2 kali

assalamualaikum :)

weekends lagi.. aktiviti wajib setiap hujung minggu, tido sampai sakit belakang.. haha.. makan pon tunggang langgang.. pkol 2 makan roti sekeping cicah air.. sepatutnya da lunch tapi baru sarapan.. apa nak jadi kan.. ish ish..

tadi da budak kelas aku tag gambar kat fb.. jadual semester 5.. 5 subjek kena carry.. macam banyak ja kan,, tapi x tau la.. masok kelas dulu la baru tau cmna.. sehari 2 kelas ja.. tiap2 hari balik pukul 4.. dan bermakna aku boley balik kampung jumaat malam ataupon pagi sabtu melainkan aku ponteng kelas jumaat.. aku boley balik awal.. haha.. tapi ok la balik pkol 4 dari pkol 6 kan.. letihh oo.. pagi pulak mula pkol 1030.. horeeyyy!! kalau x pagi2 da tercangak kat bawah tunggu bas.. wat macam aku selalu p kelas pagi la kan..

itu sahaja.. aku tengah kering idea gila nak hapdate blog ni.. tunggu bila ada lagi banyak idea aku taip panjang panjang.. :) selamat berhujung minggu

No comments:

:)