ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Saturday, 25 December 2010

red merah yellow kuning


assalamualaikum :)

penat.. balik jalan2 tadi.. petang dah p jalan malam p lagi.. tadi petang g alor star mal ngan encik zakwan, dinie n chup.. p beli barang barang nak wat kek n roti.. cadangnya nak buat malam ni tapi x jadi.. balik rumah tadi ayah lak ajk kuar.. g a.s mall jugak.. adik aku beli beg sekolah, aku pon sambar.. jenis x boley tangok orang jual apa..


pas2 tadi dpt beg baru.. balik kemaren gtau ifa teringin nak beg kaler merah.. tadi p aim ada 1 bekenan.. malam terus sambar.. tapi x bapa merah sangat.. nak pink pink.. fully support by my mum.. hua hua.. sapa lagi yang nak abehkan dwet depa kan..


ada lagi 1 benda aku teringin.. tgu jumpa mmg aku sambar wlupon encik zakwan ckp xnak jalan ngan aku dah pasni.. aku nak kasot kaler kuning! kuning okay.. yellow..

buat masa la yang 2 ja aku nak.. nanti kalau ada lagi yang bekenan, aku senaraikan.. :)

No comments:

:)