ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Wednesday, 1 December 2010

dah masuk bulan baru la

tepuk tepuk.. pheeewittt!! hahaha

terima kaseh kepada cik huda dan cik amar yang byk tlg aku siapkan blog seindah ni :)
ampa nak kata x indah suka ati.. tapi kat mata aku dah cukup comey sebab aku ni bukan jenis berseni sangat.. hoho..

tengok header.. buat sendri.. wlupon x reti tetap gigih nak buat sampai siap.. x sampai 30 minit pon da betukar jadi cmni.. weeee~~

ok ok.. sudah noraini.. blog ang bukan lawa sgt.. huh!

1 disember 2010

xda yang best pon harini.. pagi tadi exam paper hp x ley jawab sangat.. lam dewan tadi sejuk gila.. sebelah tangan pegang pen, sebelah lagi pegang tisu.. pantang tunduk.. ada ja yang nak meleleh.. haha..

lecturer healthcae yang jaga tadi.. suka hati dia wat undang undang.. student pharmacy x boley keluar dewan dan ke tandas selagi jam x pukul 11.30.. kalau sapa terasa nak tekencing tadi, memang meleleh ats kerusi ja sebab x ley p tandas.. dah la wat undang2 sendiri, lecturer 2 selamba badak lalu lalang.. sir , lorong antara meja kecik, ang lalu sgkut tangan student dok menulis tau.. haishh

tengok, kan aku da marah.. dah dah.. ttup mult.. ~~~




1 comment:

Fyzal said...

blog with clean look is nice :) so this is nice.

:)