ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Tuesday, 7 December 2010

hari pertama semester kelima


hyee hyee

semalam hari first aku masok semester 5 dan aku dah ponteng.. ini semua berlaku secara x sengaja.. pagi malas bangun.. bukan salah aku, tapi salah mata sebab malas buka.. murni ckp ramai bebudak farmasi x p tadi sebab xda bas.. ha, kan aku bangun awai pon belum tentu aku ley p kan.. apa lagi, sambung tido sampai lebam mata.. haha.. bangun pon sebab encik zakwan text.. kalau x memang hanyut terus la..

cadangnya nak p kelas tengahari.. semangat g mandi siap segala.. pas2 gerak f
iza bangun sebab xda geng nak p kolej.. huhu.. mana mau p sorg kan.. g naek moto fiza tadi.. x sampai sekerat jalan, hujan turun.. adoilla.. terpaksa membatalkan niat suci aku nak p kelas.. patah balik, beli makan then balik hostel.. huhu

sebelum g kelas tadi :)

so, kiranya aku x salah kan x p kelas.. hee~~

esok awal muharram.. tapi aku x puas ati betol.. kenapa aku x cuti weyhhh.. orang laen cuti kot.. huhuhu

p/s : ampa cuti x esok??


2 comments:

Fahmie said...

hahah.wt penat jer.^_^

Terkini: Sory! Bukan Salah Aku | Terlebeh 20 Minit Je | Perempuan Dan Nasi

kerabatASTANA said...

hahhahha.macam2 btol!! selamat berbelajarpelajaran dgn bahgianya lah yea..fighting!!

btw--i've followed ur blog. it would be my pleasure if u follow me too. Salam Maal Hijrah 1432! WHOA~ **Nice blog! X)

:)