ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Sunday, 12 December 2010

ketagihan


hoho

bosan gila weyhh.. x tau nak wat pa dah ni.. encik zakwan hilang.. nak bw line kurang mengizinkan..

so buka fesbuk.. tengok ada bumi, kak rai invite main cityville.. haha.. da sampai level 5 dah.. lepas 2 energy abeh.. waa.. aku gila kot maen benda 2.. walupon baru start, aku da gila buat rumah.. wahaha.. memang boley ketagih aku cmni.. lepas 2 baru buka balik segala game lam fb yg dah lama ditinggalkan.. happy pet, mujur la x mati kucin aku x bagi makan.. kalau x, ish ish.. kecian kan..la ni aku da gila balik game lam fesbuk aku 2.. haha.. org laen buka sebab nak chating segala, aku buka maen game.. :)

ayne's town.. hehe

2 comments:

kay yea said...

siyes ramai kwn ku dah terjebak gak..haha~~

LadyRye said...

sama la..gila ketagih..tapi benci menatang energy tu..cepat sangat habih!!!

tapi macam selalula..sat ja ni..lama2 nanti terbengkalai la bila dah boring..kahkahkah!

:)