ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Saturday, 18 December 2010

salah timing

assalamualaikum

rindu kat umah weyh.. kat tilam, bantal, babybear comell.. huhu.. 3 minggu dah dok sini dan sepanjang 3 minggu ni, tiap2 kali mak aku kol, mesti tyme aku tido.. huhu.. dan mesti lupa nak ckp apa2.. yela, kan ke tgh tido, idea x kuar.. hoho..

tadi pon sama.. tetiba dgr tepon bunyi.. mak kol.. (aku anak betuah, susah nak kol balik umah )..
macam besa, tgh tido.. ckp cket2 je la.. lupa nak pesan macam2 benda.. cuma bgtau bila nak balik ja.. huhuhu

*tido lagi? tau bela badan ja.. ayat mak aku :)

p/s : gathering utara tukar tempat.. klik sini

3 comments:

Nur Ardilla Najwa said...

salam...jemput join contest d blog saya... =)

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

overscurry said...

haha..kakak aku pun selalu kena dengan aku! hehe

cari duit tanpa modal

noraini azhari said...

nur adila : insyaallah :)

overscury : haha

:)