ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Thursday, 2 December 2010

satu je lagi.. sabar ekk

ehem ehem.. testing 1 2 3

:)

assalamualaikum

tadi paper pharmaceutic.. dan aku x boley jawab! tahniah.. laen kali wat macam ni lagi.. dah tau x reti x gagah study pulun pulun.. dah dengan keadaan dewan di bawah takat beku, teketaq tangan nak tulis.. sambil penat cari idea nak menulis.. haha.. padan muka aku..

hati rasa macam tenang ceket sebab tgal lagi 1 subjek untuk final.. tu pon praktikal bukan teori.. nak kena wat experiment segala pulak.. jadi malam ni haruslah menghapai bahan2 dan sukatan yang diperlukan untuk membuat ubat2 yang belum pasti selamat di makan.. hahahaha

cepatlah esok.. x sabar nak habiskan sem ni dan bejumpa sem baru.. oh ya! tiada cuti sem lama2 macam ampa cuti.. lepas final 2 hari rehat terus masok sem5..

3 comments:

Ullyana zaidy said...

chaiyok2!!! :)

hans said...

hahahahah
dewan kalau sejuk takat beku tu memang tension kan
sebab tu den suka pakai sweater bila jawab exam

gudluck untuk paper seterusnya

P/S : Review Filem Ngangkung & Berapa Kutipan Filem 2 Alam? RM39.9 Juta Kah?

diana said...

malam ni jangan ngadap blog pulak..
hahahah
selamat berjaya ye..

:)