ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Tuesday, 21 December 2010

segmen jom berkenalan


assalamualaikum :)

aku join 1 benda .. segmen jom berkenalan~ jom jom jawab

1. apakah status anda

  • bercinta.. huhu.. hak milik muhammad zakwan :)

2. ceritakan tentang diri anda

  • err. nak tau apa ni.. nama NORAINI BINTI AZHARI.. student lagi.. tahun kedua diploma pharmacy kat materskill.. x suka bangun awal2.. malas! anak sulung, kakak yang comel.. huhu.. keras kepala yang amat sangat.. penah tukar 4 buah sekolah pada zaman sekolah dlu.. hehe.. dah xtau nak tulis pa..

3. ceritakan tentang blog anda

  • blog ni sukahati nak menaip apa2 pon.. xla best macam blog pemes2.. tapi kalau nak ilangkan bosan boley baca.. huhu

4. apa pandangan anda tentang dunia blog

  • best sangat.. boley jumpa macam2 benda kat blog ni :)

5. nasihat kepada rakan rakan yang baru nak wat blog

  • buat buat.. x rugi pon.. kalau x reti buka cari tutorial kat blog laen..

6. nyatakan keunikan yang ada pada blog anda

  • xda apa2 yang unik sangat lah.. baru lagi menulis ni..

7. sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog

  • sampai bila 2 xtau la.. tapi wat masa la x rasa nak behenti menulis lagi.. impian? err.. nak orang ramai2 baca.. bajet blog berinfomasi.. hahaha

kena tag 4 orang.. tapi sapa sapa nak wat, silakan.. entry asal kat sini :)


2 comments:

:Cikgu Akim: said...

eauuuuuuuuuuuuuuuuwwwwww..bunyik langau!heheheh..

salam perkenalan..dah letk link blog ni kt sidebar..sudi2lah lawat rakan2 lain!

mary ann ;) said...

haii,, selamat berkenalan ya.

follow sini n jemput singgah belog sy ;)

:)