ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Friday, 7 January 2011

aku rasa down gila


assalamualaikum :)

harini xda kelas.. lega ceket.. sebab kalau ada kelas mesti aku down gila.. bukan apa, muka aku jadi terok gila.. siyesly, amat terok.. memang malu kalau jumpa orang sebab aku tengok cermin pon aku sendiri rasa takot.. dia punya mengelupas memang dasyat.. bila pakai pelembab, dia punya pedih 2 memang azab, tapi kena pakai jugak sebab muka nti jadi kering kontang..

aku syak aku jadi cmni sebab aku tukar pencuci muka la.. aku pakai safi balqis sebelum ni.. tapi aku gedix nak try safi balqis perfect 10.. ala yang baru 2..

p/s : ada sesiapa guna x? memang mengelupas ke??

4 comments:

Fara Rara Tralala said...

i pakai..i pakai oke je..best..maybe x sesuai dgn kulit u kot

cik lola said...

gune pncuci mr muscle

shazika said...

lg elok stay 1 produk je :)

Anonymous said...

okay je i pakai ,
ramai tegur muka semakin cerah !

:)