ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Saturday, 29 January 2011

batang hijau berdaun x sedap

assalamualaikum :)

bersiaran dari umah.. wee~

sangat suka sebab malam ni tido ley pelok babybear comel..huhu.. baru seminggu ja tinggal blik,tapi dia nya berdebu sangat dasyat.. macam dengan dah setahun x balik rumah..huh.. kalau kata aku ni jenis alah debu, memang konfom dah bersin gegar 1 umah..

alhamdulilah aku jenis senang bela.. paham x senang bela? x banyak songeh la.. letak aku kat mana2 pon aku ley idup.. bagi apa pon suma aku makan, cuma tolak sayur jauh2.. bab sayur memang aku memilih.. aku x pasti kenapa, tapi aku x suka sayur.. sayur yang aku maksudkan di sini ialah ber batang hijau dan berdaun hijau..



macam ni aku x makan :D

tapi yang pelik nya, ulam aku makan.. hahaha.. aku pon konfius dengan diri aku sendiri.. dan disebabkan pemilihan sedemikian rupa, kulit aku kering gila.. tambah tambah kalau dok lam ekon, aku asa macam nak ja potong tangan sebab nampak sangat kering 2 dan sangat sangat huduh! muka pon sama, mengelupas ja..

kesian kat aku kan..

No comments:

:)