ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Friday, 7 January 2011

bloglist blogger 2011


ehem! assalamualaikum

aku dapat tugasan dari cik diana..

hai,. norainiazhari nama belog sebab nama aku noraini binti azhari.. senang dan simple.. amek je nama sendiri buat nama belog.. kan.. haha.. masok blog aku besiap sedia nak baca cerita merapu yang ditaip oleh jejari comel ni.. oh ya, aku still belajar.. tahun kedua diploma pharmacy.. aku memang pemalas tetapi aku rajin ok..

macam x pecaya , 2011 umur aku 20.. duapuluh ok.. tidak tidak.. angka depan jadi 2, terasa macam tua.. padahal macam kanak kanak..

wat masa la blog aku xda header.. so xley lah nak cerita apa2 pasai header.. nnti ada aku bgtau :)

kena tag kat 3 orang
  • http://taefa08.blogspot.com
  • http://dinienuur.blogspot.com

babai~



9 comments:

bact said...

mmg diploma parmasi kira 3 tp bg 2 ja ka???
hahha

*bab header 2,,kalo nk header gua pon apa salhnya..
tempek je kat sini..hahah

Cik Diana said...

hye.. salam knal.. tQ jOin..
eyh..pemalas tp rajin tu mcm mner tuh.. hihi.. :D

noraini azhari said...

bact : haha.. ada 3 la.. ang x nmpak 2..

cik diana : salam kenal.. haha.. adelahh

Cik Diana said...

aceh! nk berahsia plak dye. huhu..

sissyira said...

salam kenal, follow ur blog :D

mss fix89 said...

salam berkenalan....:)

kelana fana said...

singgah cni.. salam kenal too.. (^-^)v

noraini azhari said...

cik diana : malas dalam rajin :)

sissyira : thanx.. salam kenal :)

mss fix98 : salam kenal :)

kelana fana : salam kenal :)

Ju Nasir said...

hi :) salam kenal.

follow u

:)