ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Saturday, 1 January 2011

cerita cinta part 1



entry ini berunsur kelucahan melampau.. sapa x nak baca boley tekan tanda X kat atas 2.. sapa yang baca terima kasih :)

boley x wat azam, 2011 tahun tanpa gaduh :)

ok ok.. ekceli macam x pecaya da 413 hari aku kapel ngan encik zakwan.. yela, masing2 kepala macam batu.. mengata sesuka hati.. tapi aku syg dia.. *nah amek plastik muntah! haha

aku selalu gaduh ngan dia! x caya tanya huda.. sebab apa apa hal suma huda tau.. tapi, aku ttp syg dia.. ada sekali gadoh gila gila, ada yang sroh aku cari len.. aku x nak! sebab aku syg dia.. aku tau dia cmna.. wlupon x lama mana, tapi saya kenal sayang saya..

aku wat entry ni sebab aku sedih.. aku nak kena balik ipoh dah esok.. sebulan pulak baru nak balik lagi.. kalau boley nak pelok cium salam tangan x nak lepas.. :((

awak, sekarang kita selalu gaduh kan. saya x nak la cmni.. saya sayang awak. saya nak awak yang dulu..saya tau awak buka blog saya selalu.. sebab 2 saya buat entry ni

1 comment:

fyza said...

x mo cedey2.. sebulan je..nanti jumpa balik kan?kan?kan? semoga berpanjangan la jodoh sampai akhir hayat

:)