ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Wednesday, 12 January 2011

chemistry..blurrr



assalamualaikum :)

aku tengah stdy.. lepas 2 terus blurr.. haha.. aku memang otak nombor, kalau bab nak congak xde hal sangat.. kira macam ujung2 kuku.. o
rang ckp x baek kan bangga diri.. so aku mintak maap..

aku baca nota pharmaceutical chemistry dan x paham.. tahniah.. dulu form 5 mmg minat chemistry tapi x pasti bahan kimia apa masok dalam kepala, spm aku x dpt A.. agak sdey.. T_____T..
panadol yang ampa telan :)


oh ya, bebalik pada nota aku baca , ada kiraan molality molarity apa suma 2.. aku x ingt weyhh.. wlupon ada nota aku tetap x reti kira balik.. waaa :(.. 2 la orang kata selalu stdy.. kalau jarang jarang ni la akibatnya..'


kadang kadang rasa macam nak putar balik masa.. rasa macam nyesal pon ada buat dp pharmacy sebab banyak nak kena hapal.. aku x suka membaca.. tapi kalau x buat pharmacy dulu aku nak buat apa.. hmm.. x perlu nak nyesal segala , berusaha menghabiskan baki setaun setengah lagi..

macam banyak pulak kata kat diri sendiri.. dah dah.. sambung baca nota.. babai~

No comments:

:)