ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Monday, 17 January 2011

magik.. chemist jadi pendidikan seni

assalamualikum :)

good afternoon miss.. dengan penuh bergaya pn. abilashni masok kelas.. menggerakkan ekor mata mengira jumlah penghuni kelas tersebut.. dalam beb
erapa saat projecter dibuka dan pembelajaran dimulakan..

aku selaku pelajar pintar, keluarkan pen dan kertas.. konon konon nak salin nota terus menerus..

buzz!! buzz!! buzz!!

oh encik zakwan text rupanya.. dengan penuh keayuan, cari port tersembunyi, balas text..

teruskan menyalin nota..

beberapa minit kemudian..


nota pharmaceutical chemistry :D

kita zoom sikit kat tangan 2..

.
.
.
.
.
.
tadaaaa

haha.. mcam 2 la aku pegang pen :)

aku mintak maap ampa kena layan entry merapu malam malam ni.. haha.. thanx a lot membaca :)

p/s : aku tau lukisan aku buruk.. x payah la nak kutuk

3 comments:

.vna erman. said...

blog walking
nice blog...feel free to follow and visit my blog
http://www.vnazone.blogspot.com

miSza said...

weh...cun la ang lukis..hoho..bleh jadi kartunis neh..

Wan Gerrard said...

fokus2 lepas ni dlm kelas ^_^
nasib baik x tido :P

:)