ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Tuesday, 25 January 2011

nama panggilan baru untuk aku

assalamualaikum :)

tadi kelas management x belajar.. buat benda benda merapu bagi aku dan menghabiskan masa.. apa salahnya kalau lepas ja bagi balik dari dok teperuk dalam kelas kan.. dok wat soal jawab.. aku macam besa wat muka blur sehabis mungkin..

sebelum start benda 2, dia panggil nama orang2 yang selalu jadi invi dalam kelas x hadir kelas dia.. aku dah agak aku mesti tecalon punya.. dan macam dalam jangkaan, nama aku memang ada jugak.. dia panggil ikot list nama.. dia sebut no.19, aku la 2.. then dia panggil nama, noraini binti.. ok

hahaha.. lepas 2 dia ada lak bagi paper test 1 ri2.. aku tunggu dengar dia nak sebut nama aku apa.. dan lagi skali, NORAINI BINTI.. aku syak dia cuma belajar panggil nama orang sekerat2 saja.. x gagah sebut bagi abeh.. dan mungkin dia ingat NORAINI BINTI 2 macam nama lelaki.. muhammad zakwan..

aku dapat nama panggilan baru, NORAINI BINTI

sir sir.. sabo je lah..

No comments:

:)