ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Sunday, 16 January 2011

oh perlis ! :) .. edit gambar bagi cantik..



assalamualaikum :)

hai semuaaa.. ok macam gedix tetiba cakap macam 2.. aku tengah bosan.. bajet macam xda benda kena buat.. padahal baju x iron lagi, nota x baca lagi , per
ut x isi lagi dan macam macam lagi.. tapi gedix jugak nak mengadap lappy ni buang masa dan tenaga.. ya guna tenaga sebab nak menaip ni :D

tujuan sebenar entry ni nak tanya macam na nak edit gambar bagi cerah.. contoh gambar di bawah


gambar 2 diambil dekat gua kelam.. mungkin sebab 2 gambar x cerah..tau x gua kelam?? kat perlis ok.. ada apa yang best kat ci2 jangan tanya sebab aku xtau.. nak tau sila tanya dekat encik zakwan.. maybe dia lebih expert tentang 2.. haha

tarikh 26.12.2010 , tarikh gambar 2 diambil ye..sehari selepas krismas taun lepas, pegi padang besar dengan encik zakwan , cup n dinie.. berempat saja.. onda way balik p tengok burung unta n kuda jugak.. nak letak gambar nak upload lambat sangat.. so sila gugel sendiri kalau x tau rupa burung unta :)

then g gua kelam pas2 balik ke alor star g cari lappy dinie.. dinner malam 2 di biayai oleh cik nur wahdini.. sorry dinie sebab kami dah pau ang malam 2.. haha.. nak wat macam mana kami x masok pt bebanyak macam ampa suami isteri.. :)

entry ni patotnya da lama buat.. tapi tyme cuti line slow.. harini baru publish :)

1 comment:

cik.shabah said...

bila la cik shabah nak sampai kat perlis ni :(

:)