ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Friday, 14 January 2011

patot balik ke x??

assalamualaikum :)

aku tengah buat otak 5 minit sorang sorang.. tengah konpius pikirkan masalah.. esok sabtu lusa ahad dan bermakna cuti.. aku asa macam nak balik tapi ongkos x bapa nak comey.. tapi asa nak sgt balik..

xsat kol mak, cakap nak balik..

mak : awat ni? kalut sgt..
aku : rasa macam nak balik la..
mak : awat? kalau balik bila pulak nak balik ipoh..
aku : isnin lah.. eh eh ahad la..
mak : rini jumaat dah.. xpayah la.. sat ja.. tunggu raya la..
aku : alaaa
mak : suma pakat balik ka?
aku : xpon la.. tapi asa nak balik..
mak : x payah la.. dok la sana..
aku : ok.. tapi malam ni masok dwet eh.. dwet xda.. babai~

aku kejam ke? x kan x kan.. dah x balik kena la msokkan dwet.. huhuhu..
wlupon mak aku x bagi balik, aku tetap pikir lagi nak balik ke x.. em, mcm mana ni?? :/

No comments:

:)