ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Tuesday, 4 January 2011

perlukan penderma dengan segera.. derma maknanya tanpa bayaran..

assalamualaikum..

aku punya tahap kerajinan memang susah nak sampai 100 %.. kalau full 2 mesti ada sebab aku rajin.. xda nya tetiba saja2 nak rajin.. macam sekarang ni, nk sign in blog pon asa pelik ja.. sebab bila aku tekan new post, benda 2 akan kekal macam 2 selama beberapa jam..

tadi aku tekan tengok folder gambar lam lappy.. pilih gambar sebab konon2 nak edit la bagi lawa.. tapi hampeh..

xsat pulak, aku buka photoshop, dengan harapan timbul sifat rajin 99.99 % macam iklan lifebouy sebab nak buat header baru.. tapi.. kecian blog aku.. tetap xda header, sebab photoshop 2 dah x sentuh..

ada sesapa nak bg header kat aku x? *winkwink ;)

1 comment:

bact said...

gua heading gak dak neh stg..
hahaha

:)