ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Thursday, 27 January 2011

sabtu pagi baru balik

assalamualaikum :)

kalau tengok status fesbuk ramai yang cakap nak balik harini, malam ni, satg dan esok.. aku rasa x puas hati dan kalau boley nak mintak ja tukar tiket ngan depa..tapi apakan daya, aku x boley nak balik lagi.. esok ada kelas lagi, tapi bukan lah kata aku ni spesis rajin tiaptiap hari nak p kelas.. tapi esok ada lab.. nak x nak kena p sebab kalau sekali x p dikira 3 kali.. huh

aku rasa macam x adil bagi sesiapa yang dah xda kelas esok, contohnya encik zakwan.. dah lompat lompat bintang kat umah sebab kelas sampai hari ni saja.. dah nama dok kedah kan, memang sampai khamis je lah.. huhu.. asa macam nak pegi dekat sir cakap.. oh sir, pelis la batalkan kelas petang esok, saya mahu pulang ke kampung, sambil buat mata comel senyum manis..apakan daya aku x berani berkata kata depan dia.. buat muka blur pandai lah..

oh ya! aku punya tiket sabtu pagi..lambat lagi nak boley sampai ke umah.. ini disebabkan faktor terlampau kerajinan x p amek tiket awal2.. dah tau tiket nak abeh gagah tunggu hari hari terakhir baru p meqenyeh kat kaunter tanya tiket balik alor star..mujur ada jugak wlupon lambat..

ok lah.. nak tengok movie.. babai~

No comments:

:)