ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Monday, 24 January 2011

tiket balik cuti raya cina

assalamualaikum :)

bosankan harini.. kena bangun awal2 pegi kelas.. sumpah malas sebab dah banyak hari x mandi pagi pagi sebab cuti.. tapi aku pelajar contoh, mandi jugak sebelum pegi kelas.. walaupon aku tau kalau aku x mandi xda orang tau.. almaklumlah, natural beauty.. hahahaha

kelas sampai pkol 4 ja, sekarang tengah manja manja dengan encik zakwan sayang bantal n selimut.. walaupon siang hari, tetap kena selimut.. x paham kenapa.. sambil letak kepala sambil pikir, bila nak amek tiket nak balik raya cina..

balik lagi? memanglah dah cuti kan.. watpa nak teperuk kat sini.. aku balik selalu bajet macam ipoh - alor star 30 minit perjalanan.. ala suka hati la kan.. korang x ley balik x yah nak jeles dekat aku..

ok, penat taip.. haha.. dah la, nak melayan mata pulak.. lagi seronok :)

p/s : usha2 la tepi 2.. 1 tahun 2 bulan dah.. alhamdulilah.. semoga berkekalan..

2 comments:

hana said...

x saba nh nk balek rye..
haha...
mcm kite je yg raye kn..
haha

s.y.a.r.q said...

hiks..same..kalau tido siang2 nak pakai selimut jugak... best

:)