ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Thursday, 24 February 2011

heel putih vs flat kuning



assalamualaikum :)

cerita sebelum memejamkan mata tido.. huihui

aku dah tambah menubar dekat aku nya blog.. sila sila tekan.. xda apa apa sangat pon yang seronok kat situ.. tapi dah jenis mengada x boley tengok orang ada suma nak letak jugak kat blog.. begini jadinya.. hahahaha

bosan.. malam ni aku tido sorang sebab huda da balik kampung.. aku bukan x nak balik, tapi asa macam baru sangat balik..lepas 2 pulak, kalau balik pon sat sangat.. xdan nak p beli barang nanti.. sebab aku dah tahap terliur nak kasut baru.. dengar kat encik zakwan memang kena leter sebab baru2 ni pon kuar dengan dia beli kasut jugak.. tapi sandal ja la, bukan heel2 bagai..

putih suci..


kuning 2 best kan..

kalau ikotkan hati ni memang nak dua2 kasot kat atas ni.. heel putih.. walla weyh.. cantik gila lah.. n yang bawah 2, kasut flat kuning.. awwww.. menyengat.. da banyak kali jalan2 x penah nampak lagi kasot kaler kuning camtu.. kalau jumpa memang nak amek walupon hakikatnya aku x kan pakai kerap sangat kasut 2.. tapi comel kot.. tambah2 kalau dalam gambar 2.. isk isk.. ni yang asa nak balik ni..

p/s : agak2 saiz kaki aku ada x?? huhu

No comments:

:)