ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Saturday, 26 February 2011

jikalau aku doraemon aku akan


assalamualaikum :)

kucing pelik yang takutkan tikus berkawan dengan budak laki malas ber kaca mata.. ok suma orang tau doraemon kan.. ala yang benda kaler biru bulat2 comel 2.. kalau x tau jugak tunggu hari sabtu pkol 7.30.. an an an doraemon!!!

macam kanak kanak ribena pulak tetiba dok cita pasai doraemon ni.. sebenarnya aku kena tag oleh dinie pasai binatang pelik 2.. tag pasai contest yang dianjurkan oleh ika.. klik ika ke contest tersebut..




JIKALAU AKU DORAEMON AKU AKAN

  • nak bagi kat membe2 aku sorang 1 pintu ajaib 2.. ala pintu yang kaler pink 2.. senang nak balik umah bila bila masa pon.. xpon senangla cket bangun lambat p kelas.. sebab buka ja pintu 2 terus masuk ke kelas.. hahaha
  • nak ilangkan ketakutan kat tikus.. x macho lansung kucing takut tikus.. macam pondan.. hahaha
  • nak ubah bentuk badan yang bulat2 2 jadi macam barbie doll.. cun cket.. hahahaha

ok.. suma 2 angan2 kosong saja sebab aku bukan lah seekor doraemon.. :)

nak kena tag bagi kat orang lak.. sapa baca benda ni wajib buat k..

babai~

3 comments:

J.M.R said...

dah lama tak tengok doreamon nih..dh besar ke dia???:-p

Asyraf Afiq said...

jikalau kau doraemon...
aku ingin menjadi nobita...
hehehe..

http://asyrafpunyeblog.blogspot.com

Nurul Atika said...

nnt bg ika 1 pintu ajaib tu k...hee~

gud luck tau..

:)