ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Friday, 18 February 2011

laptop sakit.. perlu hantar klinik ke?

assalamualaikum :)

hujung minggu dah dan kali ni aku x balik pon.. maleh rasanya nak balik sebab baru bapa hari ja dok sini pon.. balik pon xdan nak kata pa dah kena cari tiket balik ipoh.. wat penat saja.. baek aku dok sini..

aku ingat nak ntar lappy format.. tapi kalau lambat2 nanti aku lak yang bosan x tau nak wat benda apa cuti2 ni.. so, satg la wat keputusan len tentang lappy ni.. lappy pon sakit jugak.. kesiann..

aku masih dalam keadaan tidak sihat.. still telan ubat2 yang ada.. kadang2 asa macam nyampah pon ada jugak keja nak kena makan ubat ja.. dah la x sdap.. kalau manis x pe la jugak.. ni dah telan minum air banyak2 pon dok asa men kat lidah lagi.. wekk!

encik zakwan, sorry! saya ada sebab untuk apa saja tindakan saya.. mungkin susah nak di mengerti..

No comments:

:)