ANDA KLIK? TERIMA KASIH :)

Thursday, 17 February 2011

ubat dan tido..

assalamualaikum :)

demam aku dah kebah cket.. alhamdulilah.. sesema pon x terok sgt dah, tapi tekak still sakit.. nak telan air liur pon perit gila vavi.. huhu.. ubat2 yang doktor bagi makan 2 kali dah kemaren, harini x lagi sebab ubat 2 ngantok.. kalau makan pagi tadi maunya aku lena lam kelas x bangun2..

xsat cadang lepas kelas nak telan jugak ubat.. tapi pkir2 balik x jadi sebab kalau telan malam baru aku nak sedar balik.. padahal satg nak pegi pasar malam.. kalau tido, x ley p la.. ifa da siap warning kat dinding fb, jangan lupa petang ni.. haha.. x bagi tido lak 2.. ceh..

tapi satg2 aku telan gak ubat, sebab nak bg cepat baek.. nanti encik zakwan marah lak.. riso awek comel dia sakit.. hehe..

kepada encik zakwan syg, awak tido memang x nak bgn ke? sy kol banyak kali dah x berjawab pon.. huhu

2 comments:

C I K . F Y Z A said...

cepat-cepat sembuh ye?
jangan lupa makan ubat :)

s.y.a.r.q said...

semoga cepat sembuh sepenuhnye awak :)

:)